Narrow your search
Listing 1 - 10 of 43 << page
of 5
>>
Sort by

Book
The Future of the Office
Author:
ISBN: 9781613631362 9781613631539 9781613631546 Year: 2021 Publisher: Philadelphia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

No detailed description available for "The Future of the Office".


Book
Sludge
Author:
ISBN: 9780262045780 0262365340 9780262365345 0262045788 Year: 2021 Publisher: Cambridge, Massachusetts : The MIT Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"A short manifesto on sludge, the goo that gums up the works of people working through various public and private systems, and why/how it should be reduced"--


Book
Ik kan denken/voelen wat ik wil
Author:
ISBN: 9789043035828 Year: 2021 Publisher: Amsterdam Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Denken is in gesprek zijn met jezelf. En van alle gesprekken in je leven zijn de gesprekken met jezelf de belangrijkste. Dit is een uniek boek. Al ruim veertig jaar heeft het honderdduizenden mensen geholpen hun gevoelens en gedachten beter te begrijpen en er grip op te krijgen. Het is daarmee een enorme steun en inspiratiebron gebleken voor tallozen. Ik kan denken/voelen wat ik wil gaat uit van een eenvoudige, maar uiterst effectieve gedachte: Wat je voelt, wordt sterk beïnvloed door wat je denkt.Aan de hand van de 5G’s laat René Diekstra zien wat het verschil is tussen helpende en niet-helpende gedachten en hoe die laatste je ongelukkig, verdrietig of depressief maken. Ze maken het je moeilijker je zo te voelen en te gedragen als je graag wilt. Het is vaak niet de Gebeurtenis zelf, maar het zijn je Gedachten erover die bepalen welk Gevoel en welk Gedrag je aan die gebeurtenis verbindt. En welk Gevolg dat heeft of kan hebben. Dit boek biedt je handreikingen om die niet-helpende gedachten om te zetten in helpende en je daardoor minder verdrietig, boos of wanhopig te voelen. Aan de hand van herkenbare voorbeelden en zelfoefeningen word je stap voor stap geholpen voor jou helpende gedachten op te sporen en eigen te maken. In deze 30e editie zijn opnieuw de meest recente wetenschappelijke inzichten opgenomen in hoe wij mensen denken en hoe we kunnen denken/voelen wat we willen. Bij het boek hoort de website www.levensvaardigheden.nl, met onder andere oefeningen om niet-helpende gedachten in helpende om te zetten, en zo het gevoel, gedrag of gevolg te bereiken dat jou en de mensen om je heen gelukkiger maakt.


Book
Spring Cloud Data Flow
Authors: ---
ISBN: 9781484212394 9781484212417 9781484212400 Year: 2021 Publisher: Berkeley, CA Apress :Imprint: Apress

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Foundation Db2 and Python
Authors: ---
ISBN: 9781484269428 9781484269435 9781484269411 Year: 2021 Publisher: Berkeley, CA Apress :Imprint: Apress

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing : de basisprincipes
Author:
ISBN: 9789463442312 9463442316 Year: 2021 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords. Los van hypes biedt het handboek Marketing. De basisprincipes een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt: potentiële klanten aantrekken door waardevolle content rond je product te creëren, met een juiste mix van prijs-, distributie- en communicatiestrategieën.De overzichtelijke informatie in dit handboek wordt aangevuld met digitale extra?s op het online leerplatform Sofia. Daar vindt de lezer recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen)vragen en kritische doordenkers. Zo wordt Marketing. De basisprincipes een handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor studenten voor wie de studie van marketing onontbeerlijk is voor hun verdere loopbaan als communicatieprofessional. Daarnaast is dit boek ook boeiend lees- en studiemateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het marketinglandschap. Bron : http://www.acco.be


Book
Intercultural sensitivity : from denial to intercultural competence
Authors: --- ---
ISBN: 9789023256885 Year: 2021 Publisher: Assen Koninklijke Van Gorcum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In het razendsnelle internationale educationele omgeving moeten studenten steeds meer interculturele sensitiviteit verkrijgen om zo hun communicatie met docenten en studenten te verbeteren en zo een beter startpunt verkrijgen voor een internationale baan. Door uitwisselingsprogramma?s spenderen een groot deel van de studenten een half jaar of meer in het buitenland. Met mobiele programma?s worden buitenlandse lessen direct tot in het klaslokaal gebracht. Op deze manier worden de lessen steeds cultureel diverser. Onderzoek wijst uit dat deze groepen zelden gemiddeld zijn. Zij werken onder de norm of excelleren juist boven de norm uit. Cultureel diverse groepen varen goed als de verschillen worden benadrukt en erkend als waardevolle toevoegingen voor groei en ontwikkeling. Dit boek zorgt er voor dat universiteiten en studenten graag meer willen leren van andere culturen. Maar ook zelf bewust worden van hun eigen uniekheid. Deze nieuwe editie gebruikt de culturele modellen van Hall, Kluckhohn en Hofstede samen met de moderne en dynamische aanpak van Trompenaars: de 7 culturele dimensies. Bron : http://www.bol.com


Book
New Ways of Working
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9783030616878 9783030616885 9783030616892 9783030616861 Year: 2021 Publisher: Cham Springer International Publishing :Imprint: Palgrave Macmillan

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The Once-Only Principle
Authors: --- --- ---
ISBN: 9783030798512 9783030798529 9783030798505 Year: 2021 Publisher: Cham Springer International Publishing :Imprint: Springer


Book
Business Intelligence
Authors: ---
ISBN: 9783030670320 9783030670337 9783030670344 9783030670313 Year: 2021 Publisher: Cham Springer International Publishing :Imprint: Springer

Listing 1 - 10 of 43 << page
of 5
>>
Sort by